· Accenture, firma konsultingowa i technologiczna oraz członek Klubu Partnerów SGH, zainwestowała w stworzenie przestrzeni coworkingowej w siedzibie uczelni. Nowoczesne i funkcjonalne wnętrze będzie służyło studentom do pracy zespołowej po powrocie na uczelnię. Przestrzeń została zaaranżowana tak, aby w jak największym stopniu oddawała warunki pracy w siedzibach liderów nowych technologii.
· Inwestycja jest kolejnym etapem współpracy Accenture i SGH. W październiku br. organizacje uruchomiły interdyscyplinarny kierunek studiów podyplomowych „Transformacja cyfrowa”.
Efektem współpracy SGH i Accenture jest stworzenie nowoczesnej przestrzeni do nauki o powierzchni 180 metrów kwadratowych. Projekt autorstwa pracowni Trzop Architekci to przemyślane połączenie nowoczesnej, żywej estetyki ze stylowymi, zabytkowymi wnętrzami SGH. Efektem remontu przestrzeni jest wielofunkcyjne pomieszczenie z dwiema strefami – do pracy grupowej oraz indywidualnej – a także z częścią eventową. Do ich wydzielenia wykorzystano regały i szafki, tablice i ekrany, a także elementy dekoracyjne i rośliny. Takie rozwiązanie zapewnia studentom jednocześnie prywatność i dostęp do potrzebnych sprzętów. Otwarta przestrzeń zachęca do komunikacji i wymiany myśli, co z kolei pobudza kreatywność.
- Cieszymy się, że dzięki współpracy z Accenture nasi studenci i doktoranci zyskują nowoczesną i funkcjonalną przestrzeń, w której będą mogli rozwijać umiejętność pracy zespołowej. W SGH bardzo dbamy o to, aby rozwijali oni zarówno kapitał intelektualny, jak i społeczny. Umiejętność realizacji wspólnych projektów to – obok wiedzy – jedna z najcenniejszych kompetencji w życiu zawodowym naszych absolwentów – mówi dr Marcin Dąbrowski, kanclerz SGH.
- Jako partner SGH chcieliśmy przekazać studentom modele pracy projektowej i przybliżyć warunki, w których nauka i praca przebiegałaby podobnie jak w firmie. Stąd właśnie pomysł na inwestycję w salę edukacyjną, która już teraz pozwoli studentom na budowanie różnorodnych kompetencji oraz zwiększy komfort nauki – opowiada Jakub Smarz, Marketing Manager, Accenture.
- Nawet solidne podstawy teoretyczne nie wystarczą do tego, aby absolwent uczelni umiał sprawnie odnaleźć się w świecie biznesu. Ważne są także zdolności analityczne, kompetencje w obszarze komunikacji i negocjacji biznesowych, a przede wszystkim umiejętność pracy zespołowej. W SGH elastycznie reagujemy na wymogi stawiane przez rynek pracy. Dlatego we współpracy z naszymi partnerami biznesowymi tworzymy kierunki i programy studiów, dzięki którym nasi absolwenci potrafią doskonale odpowiadać na potrzeby rynku, tworząc innowacyjne projekty i usługi – dr Marcin Dąbrowski z SGH.
SGH jest jedną z trzech uczelni, której absolwenci oraz studenci najczęściej aplikują na staże oraz praktyki do różnych działów Accenture. Plasuje się również w pierwszej trójce szkół wyższych, które ukończyli pracownicy firmy. Bliska współpraca Accenture i SGH przynosi widoczne pozytywne efekty każdej ze stron. Umowa zawarta w tym roku przez Accenture i uczelnię jest kolejnym etapem współpracy – obowiązywać będzie przez następne cztery lata.
Link do strony artykułu: https://badaniamarketingowe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/accenture-i-szkola-glowna-handlowa-w-warszawie-zaciesniaja-wspolprace